Przypinki reklamowe to mała, choć znacząca forma reklamy. Przypinki do doskonały sposób na pokazanie kto jest twoim ulubionym bohaterem jakiegoś komiksu, zaprezentować swoje poglądy i przekonania. Jeszcze innym rodzajem są przypinki reklamowe bez dwóch zdań stanowiące znakomity rodzaj promocji. Konsultant z wpiętą przypinką z logiem firmy może równie dobrze reprezentować przedsiębiorstwo co baner czy ulotka wręczona przechodniowi.
Najlepsze przypinki reklamowe to takie, w których folia nie zniekształca wzoru, ani loga znajdujących się na badziku. Dobre zabezpieczenie plakietki reklamowej jest o tyle istotne, że to właśnie ono chroni ją przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i znacznie przedłuża żywotność danej przypinki.
Mówiąc o przypinkach reklamowych należy zwrócić uwagę na nadruk-powinien być wysokiej jakości, by z plakietki dało się „odczytać”, co i przez kogo jest reklamowane. Rozmazany albo niedbale wykonany nadruk sprawi, że nikt nie potraktuje poważnie nieestetycznie wykonanego gadżetu reklamowego.
Ostatnia kwestia to ogólne spojrzenie na przypinkę, a więc to czy została estetycznie i starannie wykonana, czy będzie dobrze się nosić, etc. Dobry gadżet reklamowy to gwarancja marketingowego sukcesu i sposób na zaciekawienie potencjalnego klienta.
Przypinki z łatwością przykuwają oko swym minimalizmem i wyrazistym symbolem. Dodatkową zachętą i reklamą dla potencjalnego klienta może być podarowanie mu jednej z przypinek i w ten sposób dalsze promowanie swej marki. Czyli użycie przypinki jako gadżetu reklamowego.
Kiepskie przypinki reklamowe źle świadczą o firmie, która takimi gadżetami się reklamuje. Pamiętajmy, że nikt nie potraktuje poważnie firmy, która nie potrafi się zareklamować. Tylko najlepsze przypinki reklamowe spełnią swoje zadanie, tj. delikatnie, wręcz niezauważalnie, ale skutecznie oswoją klienta z reklamowanym produktem. Takie „dyskretne znaki” sprawdzają się o wiele lepiej, niż bardziej inwazyjne formy reklamy.
Producent przypinek umożliwia dowolny wybór symboli i obrazów, które mogłyby ci się spodobać, bądź odpowiadałyby najbardziej twoim gustom. Możesz również stworzyć grafikę na przypinkę w postaci swojego loga, tekstu reklamowego czy zdjęcia oferowanego produktu. Świadcząc usługę przypinki na zamówienie daje nam możliwość wydrukowania dowolnego nadruku na przypinkach, wybrania ich wielkości, kształtu oraz wskazania dokładnej potrzebnej ilości przypinek.
Reasumując, by posiadać własne przypinki reklamowe wystarczy przesłać właściwą grafikę, podać szczegóły zamówienia, a dostarczony produkt z powodzeniem będzie można wykorzystać jako gadżet reklamowy i dodatkową formę promocji własnej firmy. Przypinki reklamowe wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie zamówisz bezpośrednio u producenta przypinek na stronie https://pinkiprzypinki.pl/ . W ofercie oprócz przypinek (http://pinkiprzypinki.pl/6-przypinki) znajdują się również magnesy na lodówkę (http://pinkiprzypinki.pl/7-magnesy-na-lodowke), magnesy pamiątkowe (https://pinkiprzypinki.pl/47-magnesy-pamiatkowe) i wiele innych podobnych gadżetów reklamowych, jak np. magnesy ślubne (https://pinkiprzypinki.pl/46-magnesy-slubne) czy przypinki na studniówkę (https://pinkiprzypinki.pl/42-przypinki-na-studniowke).
Z pewnością każdemu z Was chociaż raz w życiu obiło się o uszy wyrażenie „druk offsetowy” lub „druk cyfrowy”. Pozornie mogłoby nam się wydawać, że różnice między tymi rodzajami wydruku nie mają aż tak dużego znaczenia, jednak nic bardziej mylnego! Rodzaj druku, na który się zdecydujemy, powinien być dostosowany do naszych potrzeb, liczby i wielkości arkuszy oraz wielu innych czynników, o których wspomnimy w dzisiejszym artykule. Jeżeli interesuje Was ten temat i chcielibyście dowiedzieć się więcej, serdecznie zapraszamy do przeczytania całego materiału.
Na początku musimy wspomnieć, że druk cyfrowy i druk offsetowy to dwie zupełnie inne technologie, dlatego warto lepiej poznać temat, aby nie popełnić gafy i nie narazić się na dodatkowe koszty i problemy.
Przyjrzymy się bliżej drukowi cyfrowemu, który z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Cały proces drukowania odbywa się dzięki specjalnemu wałkowi, który jest pokryty fotoprzewodzącą warstwą ochronną. W trakcie druku wałek zostaje naświetlony, a warstwa fotoprzewodząca pokryta drobinkami tonera, które przyklejają się do niej dokładnie w tych miejscach, w których ma powstać konkretny obraz. Kolejnym etapem jest przeniesienie produktu na arkusz papieru w taki sposób, aby kolory i szczegóły zostały idealnie odwzorowane względem wersji elektronicznej lub oryginalnej.
Kiedy druk cyfrowy będzie przydatny? Przy drukowaniu wszelkiego rodzaju mniejszych materiałów! Mogą to być ulotki, wizytówki, małe banery, zaproszenia, karty informacyjne lub materiały marketingowe. W przypadku większych formatów efekt finalny może nie być dla nas satysfakcjonujący. Warto wiedzieć, że druk cyfrowy jest dużo bardziej opłacalny i ekonomiczny, jeżeli chcesz wydrukować tylko kilka sztuk. Koszty eksploatacji urządzenia offsetowego bardzo często są dużo wyższe niż wykonanie samego zlecenia. Z pewnością też druk cyfrowy jest zdecydowanie szybszy, a my otrzymujemy gotowe wydruki ekspresowo, oczywiście zgodnie z terminami, które wcześniej ustaliliśmy z drukarnią.
Technologia druku offsetowego w porównaniu do druku cyfrowego jest dużo bardziej skomplikowana. Samo urządzenie drukujące wygląda inaczej, jest dużo większe i wymaga precyzyjniejszych działań. W jaki sposób pracuje? Pierwszym krokiem jest naświetlenie projektu na naświetlarce CtP. Kolejnym etapem jest przeniesienie projektu na podłoże drukarskie i tutaj zaczynają się schody. Samo uruchomienie drukarki wiąże się z niemałymi kosztami, które w przypadku niewielkiej liczby arkuszy są nieopłacalne. Jeżeli masz do wydrukowania tylko kilkadziesiąt albo kilkaset arkuszy, postaw na druk cyfrowy. Co więcej, druk cyfrowy umożliwia nam zmiany w projekcie, który już rozpoczął się drukować, a w przypadku offsetu są to kolejne gigantyczne koszty zupełnie niepotrzebne.
Poruszając kwestię jakości druku offsetowego, warto zwrócić uwagę również na zależność stopnia przyswajania farby od zastosowanego podłoża. Musisz wiedzieć, że w offsecie ma miejsce zjawisko przyrostu punktu rastrowego. Jego powierzchnia powiększa się, a w warstwie tonalnej staje się ciemniejszy. Działa to na takiej samej zasadzie jak… malowanie ścian. Wybierając farbę do salonu czy pokoju, musisz pamiętać, żeby kupić kolor jaśniejszy od tego, który chcesz docelowo uzyskać (farba na ścianie zawsze będzie miała ciemniejszy odcień). Zastanawiasz się pewnie, jaki ma to związek z rodzajem podłoża zastosowanego w procesie drukowania. Otóż im podłoże jest bardziej chropowate, tym punkt rastrowy będzie zwiększał swoją.
Ponadto nie każdy rodzaj podłoża wybranego do druku będzie nadawał się do druku offsetowego. Może bowiem okazać się, że projekt – którego format i nakład idealnie nadają się do offsetu – ze względu na wykorzystanie papieru szlachetnego będzie taniej wydrukować cyfrowo. Dlatego wybór podłoża drukarskiego warto przedyskutować chociażby z pracownikiem drukarni. Ten z pewnością doradzi najbardziej opłacalne rozwiązanie.
Nowoczesne drukowanie cyfrowe pozwala obniżyć koszty i znacznie przyspieszyć czas realizacji, przy zachowaniu wyrazistości i wysokich parametrów. Wykorzystuje się tutaj dane zapisane w pamięci komputera (lub innego nośnika), które zwykle od razu przenoszone są na wybrane podłoże – papier zwykły lub samoprzylepny, folię przezroczystą czy kolorową.
Metoda ta daje możliwość realizowania zleceń praktycznie „od ręki” – już od jednej sztuki. Pozwala dokonywać drobnych modyfikacji w projektach (np. kolorów, rozkładu elementów, wielkości czcionek) w trakcie rozpoczętego już procesu. Tradycyjne techniki drukowania offsetowego nie umożliwiają wprowadzania dodatkowych danych i zmieniania informacji.
Obecnie stosuje się odmienne rodzaje druku cyfrowego, które różnią się zasadą działania, stosowanymi barwnikami oraz urządzeniami. Poszczególne opcje pozwalają uzyskać zbliżone efekty, które wyróżniają się dobrym odwzorowaniem kolorów oraz szybkim czasem realizacji.
Drukowanie elektrofotograficzne (laserowe) to metoda wywodząca się z kserografii. Warstwę fotoprzewodzącą naświetla się za pomocą promieni laserowych lub diod. Kolejnym krokiem jest wywoływanie oraz przenoszenie tonera na podłoże. Następnie odbitka jest utrwalana. Toner (proszek barwiący zmieszany z żelazem) trafia na papier lub folię w wyniku działania sił przyciągania elektrostatycznego, a następnie wiąże się z nim pod wpływem ciepła. Laserową technikę druku cyfrowego wykorzystują drukarki biurowe, popularne urządzenia wielofunkcyjne stosowane w domach i firmach oraz wysokonakładowe maszyny produkcyjne.
Jonografia to podobna zasada działania do metody elektrofotograficznej. Maszyny do druku cyfrowego do zmiany ładunku elektrostatycznego stosują tutaj strumień jonów.
Magnetografia pozwala tworzyć obraz z wykorzystaniem gęstej siatki obwodów elektrycznych. Rozmieszczone są one na cylindrze, aby móc wytworzyć pole magnetyczne. Proszek ferromagnetyczny odbije obraz w miejscach, gdzie pole to zadziała.
Termografia to technika gdzie wydruk powstaje z udziałem ciepła – wysoka temperatura działa na podłoże lub wykorzystywany środek barwiący. Bardzo popularna jest termografia pośrednia, która obejmuje techniki druku termotransferowego oraz termosublimacyjnego. Pozwalają one utrwalać substancje termoplastyczne na mokrym podłożu. Tego rodzaju druk cyfrowy sprawdzi się m.in. w reklamie, gdzie cenione są bardziej efektowne zdobienia wypukłe. Pięknie będzie prezentować się m.in. na firmowych wizytówkach, kopertach czy stylowych zaproszeniach.
Drukowanie cyfrowe natryskowe metoda w poligrafii określana jest także jako ink-jet. Maszyny do druku cyfrowego natryskowego posiadają specjalne głowice z dyszami oraz pompę ciśnieniową, która wyrzuca kropelki farby. W zależności od wybranego urządzenia może zostać wykorzystany tradycyjny toner lub farba woskowa (o gęstszej konsystencji). Komputer, za pomocą impulsów elektrycznych, steruje całym procesem wydruku.
Drukarnia może wykorzystywać technologię kropel pojedynczych lub ciągły strumień. Ink-jet pozwala uzyskać wysoką jakość przy zachowaniu cichej pracy. Kolory są tutaj bardzo wyraziste, a jednocześnie delikatne. Technika znajduje zastosowanie w wydrukach wielkoformatowych, przemysłowych, termosublimacyjnych oraz do znakowania obiektów trójwymiarowych.
magnesy reklamowe przypinki